
FS.01 je jednosedadlový vůz poháněný konvenčním spalovacím motorem o objemu 599 cm3 dle pravidel vybaveným restriktorem sání o průměru 20 mm a výkonem cca 58 kW. Motor je umístěn příčně v prostoru mezi jezdcem a poháněnou zadní nápravou.
Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu. Rám vytváří bezpečný kokpit pro jezdce, který je krytý sklolaminátovou karoserií s žebry pro umístění chladičů. Všechna kola vozu jsou zavěšena nezávisle a odpružena pomocí tlumičů fungujících jako push-rod.
Přenos točivého momentu z převodovky na hnací kola je realizován pomocí řetězového sekundárního převodu. Hnací náprava je vybavena diferenciálem typu Torsen. Všechna kola jsou brzděná pomocí kotoučových brzd.
Technické specifikace
Rám: | Trubkový svařovaný rám z konstrukční oceli |
Maximální rozměry vozu: | 2873 / 1437 / 1195 mm |
Rozvor: | 1700 mm |
Rozchod: | 1240 mm (vpředu i vzadu) |
Váha vozu: | 339 kg |
Rozložení hmotnosti: | 42/58 % |
Podvozek: | Lichoběžníkové nezávislé zavěšení |
Odpružení: | Typ Push-rod |
Pneumatiky: | Michelin 16/53 R13 |
Kola: | 7″x13″ O.Z. |
Motor: | Yamaha YZF – R6 (2007) |
Počet válců: | 4 |
Vrtání: | 67 mm |
Zdvih: | 43 mm |
Objem motoru: | 599 cm³ |
Kompresní poměr: | 12,8 : 1 |
Používané palivo: | RON 98 |
Maximální výkon: | 57 kW při 11 500 ot/min |
Maximální krouticí moment: | 47 Nm při 11 000 ot/min |
Pohon: | Sekundární řetěz |
Diferenciál: | Torsen 012000 TBR 3:1 |
Chlazení: | 2 chladiče včetně ventilátorů, elektrická vodní pumpa |
Brzdová soustava: | Kotoučové brzdy, vpředu kotouč 251 mm, třmen Willwood, vzadu 220 mm, třmen AP Racing, nastavitelné rozložení brzdového účinku |
Elektronika: | Multifunkční volant, elektropneumatické sekvenční řazení |