FS.02

FS.01

FS.14

Návrh bez názvu (43)

FS.01 je jednosedadlový vůz poháněný konvenčním spalovacím motorem o objemu 599 cm3 dle pravidel vybaveným restriktorem sání o průměru 20 mm a výkonem cca 58 kW. Motor je umístěn příčně v prostoru mezi jezdcem a poháněnou zadní nápravou.

Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu. Rám vytváří bezpečný kokpit pro jezdce, který je krytý sklolaminátovou karoserií s žebry pro umístění chladičů. Všechna kola vozu jsou zavěšena nezávisle a odpružena pomocí tlumičů fungujících jako push-rod.

Přenos točivého momentu z převodovky na hnací kola je realizován pomocí řetězového sekundárního převodu. Hnací náprava je vybavena diferenciálem typu Torsen. Všechna kola jsou brzděná pomocí kotoučových brzd.

Technické specifikace

Rám:Trubkový svařovaný rám z konstrukční oceli
Maximální rozměry vozu:2873 / 1437 / 1195 mm
Rozvor:1700 mm
Rozchod:1240 mm (vpředu i vzadu)
Váha vozu:339 kg
Rozložení hmotnosti:42/58 %
Podvozek:Lichoběžníkové nezávislé zavěšení
Odpružení:Typ Push-rod
Pneumatiky:Michelin 16/53 R13
Kola:7″x13″ O.Z.
Motor:Yamaha YZF – R6 (2007)
Počet válců:4
Vrtání:67 mm
Zdvih:43 mm
Objem motoru:599 cm³ 
Kompresní poměr:12,8 : 1
Používané palivo:RON 98
Maximální výkon:57 kW při 11 500 ot/min
Maximální krouticí moment:47 Nm při 11 000 ot/min
Pohon:Sekundární řetěz
Diferenciál:Torsen 012000 TBR 3:1
Chlazení:2 chladiče včetně ventilátorů, elektrická vodní pumpa
Brzdová soustava:Kotoučové brzdy, vpředu kotouč 251 mm, třmen Willwood, vzadu 220 mm, třmen AP Racing, nastavitelné rozložení brzdového účinku
Elektronika:Multifunkční volant, elektropneumatické sekvenční řazení