
FS.03 je jednomístný otevřený závodní vůz formulového typu. Koncepce vychází z předchozí verze FS.02, avšak jednotlivé konstrukční celky byly kompletně přepracované.
Doba od počátku konstrukčních návrhů ve virtuálním prostředí pomocí CAD softwaru, až po hotový vůz schopný ostrého testování.
Technické specifikace
Rám: | Prostorový trubkový rám z vysokopevnostní oceli (15CDV6), svařovaný metodou TIG, vybaven sendvičovou podlahou. |
Rozvor: | 1610 mm |
Rozchod (vpředu/vzadu): | 1260/1180 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota): | 225 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): | 45:55 % |
Zavěšení kol: | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: | Typ push-rod na obou nápravách, tlumiče Penske |
Pneumatiky: | Hoosier 20,5×7-13 R25B |
Ráfky: | O.Z. Racing 7×13″ |
Motor: | Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): | EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: | 67 mm |
Zdvih: | 43 mm |
Zdvihový objem: | 599 cm³ |
Kompresní poměr: | 12,8:1 |
Palivo: | RON 98 |
Maximální výkon: | 63 kW při 12 500 ot/min |
Maximální točivý moment: | 55 Nm při 10 500 ot/min |
Sekundární převod: | Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: | Drexler LSD v2010 |
Chlazení: | Nucené – utěsněný nasávací kanál, chladič a elektrický ventilátor. |
Brzdová soustava: | Kotoučové brzdy na všech kolech, 2 okruhový systém, nastavitelné rozložení brzdného účinku. Vpředu kotouče 238mm, třmeny Willwood. Vzadu kotouče 225mm, třmeny Brembo. |
Elektronika: | AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení, kompletní telemetrie. |