
FS.10 vycházela z přechozí generace formule, po které zdědila řadu technických řešení a nesla se ve stejném směru, kterým bylo co nejnižší těžiště. Díky optimalizované skladbě monokoku a vylepšené verzi našeho olejového mazání motoru se suchou vanou se nám podařilo ušetřit 2-4 kg z celkové hmotnosti oproti FS.09. Pro lepší ovladatelnost vozu jsme změnili rozložení výfuku, vodního chladiče a olejové nádoby okolo monokoku, abychom zajistili co nejmenší moment setrvačnosti a rovnoměrné rozvážení vozu mezi levou a pravou stranou. Ani aerodynamika nezůstala pozadu. Díky novým sidepodům se nám podařilo zvýšit průtok k chladiči motoru a zároveň snížit aerodynamický odpor. Změna se odehrála i na předním křídle, které pomocí nově tvarovaných endplatů zvýšilo přítlak celého vozu.
Technické specifikace
Rám: | Monokok z uhlíkových vláken sendvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem (25CrMo4), svařovaný metodou TIG |
Rozvor: | |
Rozchod (vpředu/vzadu): | |
Hmotnost vozu (bez pilota): | |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): | |
Zavěšení kol: | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: | |
Pneumatiky (vpředu/vzadu): | Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B |
Ráfky: | |
Motor: | Yamaha YZF R6, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): | EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: | 67 mm |
Zdvih: | 42,5 mm |
Zdvihový objem: | 599 cm³ |
Kompresní poměr: | 13,7:1 |
Palivo | RON 98 |
Maximální výkon: | 64 kW při 10 400 ot/min |
Maximální točivý moment: | 60 Nm při 8 700 ot/min |
Sekundární převod: | Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: | Drexler LSD v2010 |
Chlazení: | |
Brzdová soustava: | |
Elektronika: | AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení, kompletní telemetrie |