FS.11

FS.10

FS.09

FS10_web_prehled-700x407-1.png

FS.10 vycházela z přechozí generace formule, po které zdědila řadu technických řešení a nesla se ve stejném směru, kterým bylo co nejnižší těžiště. Díky optimalizované skladbě monokoku a vylepšené verzi našeho olejového mazání motoru se suchou vanou se nám podařilo ušetřit 2-4 kg z celkové hmotnosti oproti FS.09. Pro lepší ovladatelnost vozu jsme změnili rozložení výfuku, vodního chladiče a olejové nádoby okolo monokoku, abychom zajistili co nejmenší moment setrvačnosti a rovnoměrné rozvážení vozu mezi levou a pravou stranou. Ani aerodynamika nezůstala pozadu. Díky novým sidepodům se nám podařilo zvýšit průtok k chladiči motoru a zároveň snížit aerodynamický odpor. Změna se odehrála i na předním křídle, které pomocí nově tvarovaných endplatů zvýšilo přítlak celého vozu.  

Technické specifikace

Rám:Monokok z uhlíkových vláken sendvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem (25CrMo4), svařovaný metodou TIG
Rozvor: 
Rozchod (vpředu/vzadu): 
Hmotnost vozu (bez pilota): 
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): 
Zavěšení kol:Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách.
Odpružení: 
Pneumatiky (vpředu/vzadu):Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B
Ráfky: 
Motor:Yamaha YZF R6, řadový 4 válec
ECU (řídící jednotka motoru):EFI Technology Euro 4
Vrtání:67 mm
Zdvih:42,5 mm
Zdvihový objem: 599 cm³
Kompresní poměr:13,7:1
PalivoRON 98
Maximální výkon:64 kW při 10 400 ot/min
Maximální točivý moment:60 Nm při 8 700 ot/min
Sekundární převod:Motocyklový řetěz 520
Diferenciál:Drexler LSD v2010
Chlazení: 
Brzdová soustava: 
Elektronika:AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení, kompletní telemetrie