FS.12

FS.11

FS.10

FS11_web_prehled-700x407-1-e1639359920473.png

FS.11 je nejlehčí vůz vyrobený za dosavadní historii týmu a zároveň první, kterému se podařilo získat celkové prvenství ve Formula student soutěži. Pro co nejvyšší využití aerodynamiky jsme přesunuli přední tlumiče dovnitř monokoku, titanové výfukové svody navrhli tak, aby se spolu s tlumičem  hluku vešly mezi motor a monokok a vodní chladič rozdělili na dva menší, pro lepší využitelnost oblasti kolem sidepoduZásadní úsporu hmotnosti přinesl oddělený main hoop od zadního rámu, který je nyní přichycen pouze kmonokoku, a proto může být zadní rám subtilnější. Díky všem těmto změnám dostal vůz výborné jízdní vlastnosti, pomocí kterých dokázal zatápět i těm nejlepším týmům. 

Technické specifikace

Rám:Monokok z uhlíkových vláken sedvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG
Rozvor:1530 mm
Rozchod (vpředu/vzadu):1180/1100 mm
Hmotnost vozu (bez pilota):190 kg
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu):48:52 %
Zavěšení kol:Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách.
Odpružení:Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče
Pneumatiky (vpředu/vzadu):Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B
Ráfky:Obrobené středy s uhlíkovým límcem
Motor:Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec
ECU (řídící jednotka motoru):EFI Technology Euro 4
Vrtání:67 mm
Zdvih:43 mm
Zdvihový objem:599 cm³
Kompresní poměr:13,7:1
Palivo:RON 98
Maximální výkon:64 kW při 10 400 ot/min
Maximální točivý moment:60 Nm při 8 700 ot/min
Sekundární převod:Motocyklový řetěz 520
Diferenciál:Drexler LSD v2010
Chlazení:Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory.
Brzdová soustava: 
Elektronika:AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení