
FS.11 je nejlehčí vůz vyrobený za dosavadní historii týmu a zároveň první, kterému se podařilo získat celkové prvenství ve Formula student soutěži. Pro co nejvyšší využití aerodynamiky jsme přesunuli přední tlumiče dovnitř monokoku, titanové výfukové svody navrhli tak, aby se spolu s tlumičem hluku vešly mezi motor a monokok a vodní chladič rozdělili na dva menší, pro lepší využitelnost oblasti kolem sidepodu. Zásadní úsporu hmotnosti přinesl oddělený main hoop od zadního rámu, který je nyní přichycen pouze k monokoku, a proto může být zadní rám subtilnější. Díky všem těmto změnám dostal vůz výborné jízdní vlastnosti, pomocí kterých dokázal zatápět i těm nejlepším týmům.
Technické specifikace
Rám: | Monokok z uhlíkových vláken sendvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG |
Rozvor: | 1530 mm |
Rozchod (vpředu/vzadu): | 1180/1100 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota): | 190 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): | 48:52 % |
Zavěšení kol: | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: | Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče |
Pneumatiky (vpředu/vzadu): | Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B |
Ráfky: | Obrobené středy s uhlíkovým límcem |
Motor: | Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): | EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: | 67 mm |
Zdvih: | 43 mm |
Zdvihový objem: | 599 cm³ |
Kompresní poměr: | 13,7:1 |
Palivo: | RON 98 |
Maximální výkon: | 64 kW při 10 400 ot/min |
Maximální točivý moment: | 60 Nm při 8 700 ot/min |
Sekundární převod: | Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: | Drexler LSD v2010 |
Chlazení: | Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory. |
Brzdová soustava: | |
Elektronika: | AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení |