FS.13

FS.12

FS.11

FS12_web_prehled2-e1639360799285.png

FS.12 byla postavena na úspěšné předchozí FS.11, po zrušení závodů byla ale přepracována pro vyzkoušení nových nízkoprofilových penumatik, uhlíkových límců, nového systému telemetrie a v neposlední řadě také prozkoumání možností využití aktivně poháněných aerodynamických prvků.

Technické specifikace

Rám:Monokok z uhlíkových vláken sendvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG
Rozvor:1530 mm
Rozchod (vpředu/vzadu):1180/1100 mm
Hmotnost vozu (bez pilota):187 kg
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu):48:52 %
Zavěšení kol:Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách.
Odpružení:Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče
Pneumatiky (vpředu/vzadu):Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B
Ráfky:Obrobené středy s uhlíkovým límcem
Motor:Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec
ECU (řídící jednotka motoru):EFI Technology Euro 4
Vrtání:67 mm
Zdvih:43 mm
Zdvihový objem:599 cm³
Kompresní poměr:13,7:1
Palivo:RON 98
Maximální výkon:64 kW při 10 400 ot/min
Maximální točivý moment:60 Nm při 8 700 ot/min
Sekundární převod:Motocyklový řetěz 520
Diferenciál:Drexler LSD v2010
Chlazení:Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory.
Brzdová soustava: 
Elektronika:AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení