
FS.12 byla postavena na úspěšné předchozí FS.11, po zrušení závodů byla ale přepracována pro vyzkoušení nových nízkoprofilových penumatik, uhlíkových límců, nového systému telemetrie a v neposlední řadě také prozkoumání možností využití aktivně poháněných aerodynamických prvků.
Technické specifikace
Rám: | Monokok z uhlíkových vláken sendvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG |
Rozvor: | 1530 mm |
Rozchod (vpředu/vzadu): | 1180/1100 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota): | 187 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): | 48:52 % |
Zavěšení kol: | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: | Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče |
Pneumatiky (vpředu/vzadu): | Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B |
Ráfky: | Obrobené středy s uhlíkovým límcem |
Motor: | Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): | EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: | 67 mm |
Zdvih: | 43 mm |
Zdvihový objem: | 599 cm³ |
Kompresní poměr: | 13,7:1 |
Palivo: | RON 98 |
Maximální výkon: | 64 kW při 10 400 ot/min |
Maximální točivý moment: | 60 Nm při 8 700 ot/min |
Sekundární převod: | Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: | Drexler LSD v2010 |
Chlazení: | Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory. |
Brzdová soustava: | |
Elektronika: | AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení |