Vůz

První vůz, FS.01, byl vyroben v roce 2009, od té doby musíme, dle pravidel, každý rok vyrobit nový vůz, pokud se chceme účastnit soutěží Formula Student/SAE. Pro sezónu 2022 pracujeme v současnosti na novém monopostu FS.14, který bude mít jako jediný v České republice hybridní pohonné ústrojí.

2021
FS.13
Monopost FS.13 je výsledkem dvouleté práce během pandemie, kdy se závody nekonaly. Vepředu disponuje systémem roll heave. Se 187 kg je to doposud nejlehčí vůz z dílny našeho týmu.
2021
2020
FS.12
FS.12 byla využívána pro vyzkoušení nových nízkoprofilových 16" i 18" pneumatik, uhlíkových límců, nového systému telemetrie a k prozkoumání možností využití aktivně poháněných aerodynamických prvků v době kdy se závody nekonaly.
2020
2019
FS.11
Monopost FS.11 je první vůz týmu CTU CarTech, který získal celkové prvenství v soutěži Formula Student. U tohoto vozu se změnila koncepce na dva menší chladiče po stranách a výfuk vzadu s tlumičem mezi motorem a monokokem.
2019
2018
FS.10
FS.10 vycházela z předchozí generace formule, po které zdědila řadu technických řešení. Pro lepší ovladatelnost vozu jsme změnili rozložení výfuku, vodního chladiče a olejové nádoby okolo monokoku, abychom zajistili co nejmenší moment setrvačnosti a rovnoměrné rozvážení vozu mezi levou a pravou stranou.
2018
2017
FS.09
Pro vůz FS.09 je charakteristická kompletně suchá vana včetně většího odfrézování motoru a olejového okruhu.
2017
2016
FS.08
FS.08 byla naším nejrychleji vyrobeným vozem. Disponuje novým volantem a elektricky nastaveným ARB. Teoreticky bylo také připraveno DRS zadního křídla.
2016
2015
FS.07
FS.07 je vůz nabitý nejnovějšími technologiemi. Dramatická změna pravidel nás donutila jít ještě dále, než když dříve.
2015
2014
FS.06
Mezi zásadní technické změny FS.06 patří přechod ze 13" kol na 10" kola. Byla to naše první dvoubarevná formule a disponovala uhlíkovou nádrží a brzdami vlastního návrhu.
2014
2013
FS.05
FS.05 je první monopost Formule student s monokokem z uhlíkových vláken v České republice. Výroba monokoku trvala dlouhé 4,5 měsíce.
2013
2012
FS.04
FS.04 je optmalizovaný vůz z předchozí sezóny. Výsledkem je vůz lehčí, s lepšími jízdními vlastnostmi a lepší dynamikou pohonu.
2012
2011
FS.03
Koncepce FS.03 vychází z předchozí verze FS.02, avšak jednotlivé konstrukční celky byly kompletně přepracované.
2011
2010
FS.02
FS.02 představuje zcela odlišnou koncepci oproti minulému monopostu. U tohoto vozu byl kladen velký důraz na snížení hmotnosti a zvýšení celkové spolehlivosti vozu.
2010
2009
FS.01
FS.01 je prvním vozem našeho týmu. Zároveň je to také první monopost Formule student v České republice. Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu.
2009